5 načinov, kako zaslužiti več v gradbeništvu

Je čas, da razširite svoje gradbeno podjetje? Se želite razširiti na nove trge ali ozemlja? Rast gradbenega posla, ne glede na to, ali šele začenjate ali ste že leta v panogi, zahteva natančno načrtovanje. Če želite strateško povečati svoje poslovanje, morate zagotoviti, da imate na voljo sredstva (delavce, opremo itd.) Za dodatno delo.

Tu je 12 nasvetov za uspešno rast gradbenega podjetja:

  1. Zgradite odlično ekipo.
    V gradbeništvu so vaši ljudje vaše podjetje. Najemite zanesljive, izobražene in usposobljene zaposlene. Zadržite svoje najboljše zaposlene s promocijo in nagrajevanjem za njihovo trdo delo in zanesljivost.
  2. Upravljajte svoje podjetje, vendar vodite svoje ljudi.
    Vaši zaposleni želijo voditi, ne voditi jih. Bodite odličen vodja in vaši zaposleni vas bodo spremljali kjer koli. Če poskusite in vodite vse vidike dela svojih zaposlenih, bodo mislili, da jim ne zaupate, da se lahko dobro odločajo in pravilno opravljajo svoje delo.
  3. Vlagajte v svoje podjetje.
    Če želite zaslužiti več poslov, morate v svoje podjetje vložiti čas in denar. To pomeni nakup nove opreme in tehnologije, kadar je to potrebno, usposabljanje zaposlenih in aktivno trženje vašega podjetja.
  4. Bodite selektivni, da boste donosni.
    Ni dovolj samo zaslužiti več posla. Ko se lotiš več dela, mora biti donosno. Ni smisla podvajati števila delovnih mest, če ne povečujete dobička.
  1. Izgovorite besedo.
    Od ust do ust ostaja metoda številka ena, ki jo večina gradbenih podjetij uporablja za trženje svojih poslov in zaslužek več dela. Spodbujajte svoje najboljše stranke, da drugim povedo o odličnem delu, ki ga opravlja vaše podjetje.
  2. Igrajte po svojih močeh.
    Bi raje, da vaše podjetje slovi kot spodobno splošno pogodbeno podjetje ali kot najboljši generalni izvajalec, ki izvaja prenovo hotelov s certifikatom LEED? Iskanje tržne niše ali specializiranje za določeno panogo vas lahko ločijo od konkurentov.
  3. Omrežje, da zaslužite več dela.
    Eden najboljših načinov povezovanja je pridružitev lokalnemu poklicnemu združenju in njegovo dejavnost. Mreženje je lahko koristno orodje za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke za vaše podjetje, ustvarjanje potencialnih strank in iskanje prodajalcev. Biti aktiven in vračati svoji skupnosti je tudi odlična priložnost za mreženje vašega podjetja.
  4. Kakovost je kralj.
    Ko premišljujete o kakršnih koli ukrepih, ki bi lahko ogrozili kakovost vašega dela, previdno stopite. Zmanjšanje vogalov za zmanjšanje stroškov lahko pospeši zaključek projekta. Ugled vašega podjetja za kakovostno delo je tako dober kot vaš zadnji projekt, zato nikoli ne ogrožajte svojih visokih standardov kakovostnega dela.
  1. Sprememba je dobra.
    Prilagodljivost je eden od ključev uspeha v gradbeni industriji. Kot smo videli ob nedavni recesiji, je gradbeništvo lahko precej nestanovitna panoga. Če se svojega podjetja ne želite prilagoditi, da bi sledili spreminjajočim se trendom, se pripravljate na neuspeh.
  2. Zagotovite odlične storitve za stranke.
    Ugajanje vašim strankam bi moralo biti glavna prednostna naloga. To ne pomeni, da se morate odzvati na vsako njihovo zahtevo. S stranko bi morali aktivno komunicirati o vseh vidikih projekta, da boste lahko enakovredni partnerji v postopku odločanja. Zadovoljne stranke bodo vodile do ponavljajočih se poslov in odličnih napotitev.
  3. Bodite proaktivni, ne reaktivni.
    Ne morete kar sedeti in pričakovati, da vam bo več dela kar padlo v naročje. Proaktivno morate iskati nove priložnosti za ohranitev in rast vašega podjetja. Nenehno se obrnite na lastnike, arhitekte in splošne izvajalce, saj boste izvedeli, katere projekte imajo na obzorju.
  4. Sprejemajte pametne odločitve.
    Vsak dan sprejmemo na tisoče odločitev, od katerih so številne nepomembne. Pri zaslužku več poslov to pogosto pomeni trde odločitve, ki bodo vplivale na vaš uspeh v prihodnjih letih. Vzemite si čas za razmislek o vseh zornih kotih in možnostih ter opravite skrbnost za prihodnji uspeh. Nikoli ne pritiskajte na sprenevedane ali impulzivne odločitve.

Dodaj odgovor