6 napak v internetnem marketingu, ki se jim je treba izogniti

Spread the love

Spletni marketing je  ogromen.

Lahko bi veliko časa porabili za pisanje člankov za blog, za povezovanje s vplivnimi blogerji , prinašanjem prometa na vašo spletno stran -in ne boste videli nobenih rezultatov.

Zdaj, ko je spletni marketing postal nepogrešljiv,  se morate prepričajti, da  ne izgubljate čas za nepotrebne stvari, ki vas vodijo stran od vaših ciljev.

Ali delate sledeče napake pri spletnem marketingu?

1. Ne dajete potrebe kupcev na prvo mesto

Jeff Bezos iz Amazona je nekoč povedal: “Če je stranka nezadovoljna v navadni trgovini, bo to pvedala 6 prijateljem. Ko pa je nezadovoljna s storitvami na internetu, bo za to izvedelo 6.000 ljudi.”

2. Ne uporabljate avtomatizacijo socialnih omrežij

Večina blagovnih znamk so na različnih medijskih  socialnih kanalih. Ni enostavno žonglirati pet ploščadi vsak dan.

Uporabite orodja socialnih medijev, da vam pomagajo. Ne bojte avtomatizacije. To ne pomeni, da so vaši prispevke manj dragoceni ali osebni, kot se nekateri prodajalci bojijo. Razporejanje zagotavlja, da dosledno komuniciranja z občinstvom.

3. Pišete preopsežne članke

Nekateri tržniki menijo, če je večja objava, višje se uvršča spletna stran. Toda to ne drži vedno. Ne objavlajte preveč naenkrat.

Razporedite velike kose vsebine v manjše v bolj prebavljivih formatih. Namesto 5000 besed, napišite tri po 1500 besed.

Lahko uporabite več možnost, da  preizkusite različne taktike in ugotovite kako se občinstvo odziva. Tako boste imeli več objav, ki jih  ljudje lahko delijo s drugimi.

4. Ne pozabite tržiti svoje članke

Pri pisanju člankov se ponavadi osredotočimo samo na vsebino, ideje in obliko. Napisati članek je samo polovica opravlenega posla. Druga polovica je trženje tega članka.

Za doseganje boljših rezultatov od objavljenih čnakov lahko uporabite prmomocijske akcije:
– povežite se s pomembnejšimi vplivneći na družbenih omrežjih
– ponudite svojo storitev kot gostujoči pisatelj
– izmenjajte povezave s drugimi avtorji in blogi itd.

5. Nimate konverzijskega modela (conversion funnel)

Strank ne boste pridobili samo s povečanim prometom na vašo spletno stran.

Ustvarjanje  odnosov je ključ do socialnih medijev. Večanje obiskov in privabljanje kupcev z ustrezno vsebino, je prvi korak. Pridobivanje njihovih
informacij z e-poštnimi prijavami in posodobitvami bloga je druga.

Zgradite konverzijski model, ki bo spreobrnil obiskovalcev spletne strani v kupce. V nasprotnem primeru puščate  denar na mizi.

6. Osredotočite se samo na pridobitvi novih strank

7 krat več stane prodobitev novih strank kot pa obdržati že obstoječo stranko. Zato posvetite veliko pozornost  temu kako obdržati stare stranke. Ponudite popust, brezplačne vzorce itd. Samo pridobivanje novih strank ni zadastno.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *