10 Brezplačnih Google orodij, ki jih potrebujete za trženje vsebin

Spread the love

Ali menite, da ste strokovnjak za trženje vsebin?

Mnogi ljudje gledajo na Google in ne vidijo nič drugega kot iskalnik.
Čeprav ni nič narobe, če si želite ogledati vaše spletno stran na vrhu
rezultatov iskalnega giganta, ne morete prezreti postopka za dosego tega cilja.

Ko gre za trženje vsebin, bodo orodja, ki jih uporabljate in strategije,
ki jih uporabljate, močno vplivale na končni rezultat.

Spodaj bom razpravljal o 10 brezplačnih Googlovih orodjih, ki bi jih morali
uporabljati vsi uporabniki.

1. Google AdWords: Keyword Planner

Čeprav obstaja veliko možnosti za izbiro, ki vse ponujajo nekaj posebnega,
Google Planner za ključne besede ostaja eden najboljših načinov za iskanje
ključnih besed.

Kot tržnik vsebin morate vedno iskati ključne besede, ki lahko dajo
vaši spletni strani ali blogu večjo prepoznavnost.

Več iskanj, ki jih naredite, bolje boste razumeli, kako deluje orodje.
Tudi večkratna iskanja vam omogočajo boljšo predstavo, katere ključne besede
najbolj ustrezajo vaši spletni strani.

2. Google Analytics

Katere vrste ciljev ste nastavili za strategijo trženja vsebin?

Če ste že določili nekaj ciljev, obstaja velika verjetnost, da mnogi od
njih temeljijo na rezultatih iskalnika in s tem povezanih statističnih
podatkih. Če je tako, morate spoznati notranje delovanje
storitve Google Analytics.

Dve osebi ne uporabljata Google Analytics na enak način. Ampak, obstaja
nekaj stvari, ki jih morate upoštevati, če ste strokovnjak za trženje vsebin.

Če želite začeti, lahko to orodje uporabite za takojšen posnetek vaše
uspešnosti v določenem časovnem obdobju.

Že to vam bo jasno pokazalo, ali ste na poti do doseganja svojih ciljev.

Od tu imate možnost kopati globlje za več podatkov.
Ko kliknete na vsak razdelek, boste kopali globlje in globlje.

Bolj ko uporabljate Google Analytics, lažje se boste čas osredotočili
na podatke, ki imajo največji vpliv na vašo spletno stran.

3. Google Search Console

Toliko se lahko naučite iz Google Search Console, da lahko ure
in ure kombinirate ratlične podatke.

Poleg pregleda splošnega zdravja vaše spletne strani lahko s tem orodjem naredite
še nekaj drugih stvari.

Če ste se kdaj spraševali, kako uspešne so vaše ključne besede, lahko kliknete
polje Položaj (position box), če želite izvedeti več. To vam bo pokazalo povprečni
položaj za vse ključne besede, ki se pojavljajo v iskanju Google.

4. Google Trends

Ali vam je težko stalno ustvarjati nove ideje za svoj spletni dnevnik in druge
možnosti za trženje vsebin?

Ni zanikati dejstva, da lahko keyword planner nudi na stotine ključnih besed,
povezanih z vašim podjetjem in industrijo. Kljub temu to ni vedno dovolj dobro,
ko gre za ustvarjanje privlačne vsebine. Potrebujete drug način za izvedbo
raziskav ključnih besed.

S tem orodjem lahko poiščete katero koli temo, da vidite, kaj je trend.
Ogledate si lahko tudi »zgodbe o dogodkih«, da vidite, ali obstaja kaj,
kar ustreza vaši industriji in pristopu, ki ga želite sprejeti.

Za to orodje ne potrebujete nobenih izkušenj ali veliko časa. Preprosto
vnesite svojo temo in si oglejte, kaj Google pokaže. Od tam pustite,
da vas vaša ustvarjalnost vodi v pravo smer.

5. Google Sheets

Tržniki z vsebinami potrebujejo sistem za snemanje in sledenje podatkov.
Poleg tega se lahko zgodi, da te podatke delite z drugimi člani skupine.

Google Sheets sem našel kot enega najpreprostejših in najučinkovitejših
načinov za snemanje podatkov, sledenje spremembam in sodelovanje z drugimi.

Tukaj je primer. Pogosto me vprašajpo o najboljšem načinu sledenja oglaševalskim
akcijam z e-pošto. Čeprav obstaja veliko programskih orodij za to, od katerih
nekateri zagotavljajo visoko raven funkcij, nekateri ljudje ne želijo plačevati
te storitve.

Čeprav Google Sheets morda ne ponujajo enake funkcije kot ta orodja, je še vedno
eden izmed najboljših načinov, kako ostati organiziran. Dovolj je močan, da pozitivno
vpliva na vaša prizadevanja za trženje vsebin.

6. Google+

Kljub dejstvu, da Google+ še ni zrasel v omrežje socialnih medijev, kot je podjetje
upalo, še vedno ostaja močno orodje za vse vrste strokovnjakov za trženje.

Na kratko, je Google+ mesto za povezovanje z drugimi, vključno s poslovnimi partnerji,
hkrati pa tudi za izmenjavo vsebin.

Kot prodajalec vsebin predlagam uporabo tega orodja na tri načine:
Če želite deliti vsebino s svojimi spremljevalci.
Povečati svojo mrežo stikov.
Če želite odkriti vsebino, ki lahko vpliva na vaše podjetje.

7. Gmail

Gmail je že dolgo moj najljubši e-poštni ponudnik, zahvaljujoč v veliki meri
vgrajeni funkcionalnosti, ki jo ponuja.

S tako številnimi vtičniki, ki jih lahko izbirate, bi morali imeti možnost,
da prilagodite mapo »Prejeto«, da bo ustrezala vašim potrebam kot tržniku
vsebin. To vam lahko prihrani precej časa in denarja.

8. Google My Business

Za nekatera podjetja to ni velika stvar. Za druge, kot so lokalna podjetja,
to ni nekaj, kar želite spregledati.

S storitvijo Google My Business lahko enostavno dobite brezplačen vnos v Google.
Še bolje, to vam daje priložnost, da zagotovite različne informacije,
vključno z vašo telefonsko številko, naslovom in poslovno kategorijo in še več.

Prednosti uporabe storitve Google My Business so:
Priložnost za predstavitev vašega podjetje kupcem, ki se zanimajo za vašo ponudbo.
Ljudje lahko več naučijo na podlagi podatkov, ki jih posredujete o vašem podjetju.
Uporabite slike, da pokažete kako je vaše podjetje posebno.
Prikaže komentarje in mnenja vaših strank.

9. Google Docs

Obstaja veliko načinov, ko gre za ustvarjanje visoko kakovostnih objav v
spletnem dnevniku, zato vedno iščem nove načine za izboljšanje učinkovitosti.

Medtem, ko sem z leti uporabljal številna orodja za izboljšanje učinkovitosti,
Google Dokumenti ostanejo med mojimi priljubljenimi. Ne samo, da so brezplačni,
ampak tudi enostavni za uporabo. Razen tega obstajajo številne funkcije,
s katerimi lahko eksperimentirate.

Tukaj je nekaj stvari, ki jih Google Dokumenti naredijo zame,
saj pišem objave za blog:
Preverjanja napak v črkovanju.
Zagotavlja natančno štetje besed.
Omogoča enostavno vstavljanje posnetkov zaslona.
Omogoča enostavno deljenje dokumenta z ostalo mojo ekipo.

10. Google Calendar

Google Koledar je eden najboljših organizacijskih orodij med strokovnjaki
za trženje. Tukaj je nekaj načinov kako uporabiti to brezplačno orodje:

Ustvarite dogodke za najpomembnejše marketinške naloge.
Delite svojo razpoložljivost s člani skupine in še več.

Zaključek

Osebno uživam v vsakem orodju, ki ga je razvil Google. Nekateri so bolj
učinkoviti in močnejši od drugih, vsak pa zasluži posebno pozornost.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *